Kahramanmaraş\ ın ilk kaydı hayırlı olsun. Normalde onu şehrimizde göreceğimi hiç düşünemezken; gayet açık bir şekilde, yakın bir mesafede denk geldim. Bildiğim kadarıyla, iyi kamufle olan ve görüntülemesi zor olan bir türmüş. Ancak epey pozunu alabilecek kadar kolay çekimler yapabildim.