Hayvanın yakınlığından ziyade kompozisyona ve fona biraz daha dikkat etmeye çalışıyorum. Bazen de hoşuma gittiği gibi işliyorum fotoyu :) Bu fotonun albeniliğine tam güvenemesem de paylaşmak istedim. İyi seyirler.