Bu fotoğrafı yaklaşık 1 ay önce çekmiştim, gözlem alanımda halen görüyorum. Hep tek başına takılıyor, kimseyle işi yok. Sakin ve huzurlu bir duruşu var. En sevdiğim Balıkçıl türü olduğu için de portre karesini paylaşmak istedim.