6.5 saat emeğin sonucu. Hayvanın kareye sığmadığı fotoğraflar var. Kertik değil ama bu kadar yakından sohbetimiz olmamıştı. Bir daha olur mu kim bilir. 3 gün önce gördüm ama aklımdan çıkmadı. Bu sabah dayanamadım tekrar gittim. İyi ki gitmişim. Uzun uzun izledim onu. Gölün üstünde süzülürken o da beni izledi. Harika bir deneyim oldu. Geri dönüp daha da bakasım var. Doyamıyorum. Altınşehir Küçükçekmece Gölü.