Kaz dağları milli parklar şefliğinden arandım ve yaralı bir kuş olduğunu belirttiler. Veterinerimiz Ertan beyle görüşüp durumunu öğrendim. Vatandaşlar iletmiş ama ne olduğunu oda bilmiyordu. Muhtemelen Doğal vejetasyonun içindeki evlerin camları habitatın devamı niteliğinde yansıma yapınca cama çarpmış. Geçirdiği kafa travması ile yaşadığı konfüzyon onu kedilere yem etmeden vatandaşlar almış çok şükür. Kediler, camlar, RES\'ler böylesine gizlenmeyi seven bir tür için bile biz insan oğlunun ne kadar tehlikeli olduğunu gösteriyor aslında. 1 saat sürdü yanına ulaşmam ve durumu iyidi. Metabolizmaları o kadar hızlıki günde 3-5 defa böcek bulup beslemeyle yaşayamazlar. Kırık ya da başka ciddi bir durum yoksa bir an önce salmamız gerektiğini söyledim. Bıraktığımızda bizi umursamadı bile otların arasında yarım satte onlarca böcek indirdi mideye. biraz kendini toparlayıncada gayet iyi bir şekilde bizden rahatsız olup uçtu. Yanımdaki Ahmet hoca (Kuşlara yeni bulaştırdım, kendisi genetikçi) çok daha güzel fotoğraglarını aldı. İlkbaharda yaşanan bu olaydan sonra Çanakkalede de bu sonbaharda da Mehmet KIRAN fotoğrafladı. Ben ise anca yüklemeye fırsat bulabiliyorum. kısa bir kaç videoda almıştım. Onlarıda yüklemeye çalışacağım. Selamlar.