Ben coşkun (Mustafa Coşkun Sancar), Barbaros\ un dedesiyim, o henüz 5 yaşında, yazıp çizmeye başlayana kadar sekreterliğini ben yapacağım, kendisinin sizlere çok selamları var, bu onun ilk fotoğrafı, sitede tüm işlemleri ben yapacağım ama deklanşöre basan kesinlikle Barbaros olacak...
Sevgiyle kalın...