Selkapanı, Gölbaşı. Sıcak yüzünden babamın gerisinde kaldım ve kuş biraz daha uzağa gitti. İyi netleyememişim. Fotoforumdaki bir önceki karesi: https://www.trakus.org/kods_bird/uye/?fsx=2fsdl47@d&idx=316668