Raw seri çekim modu (burst mod) ile çekilmiştir. Bu özellikte deklanşöre basılan andan 0.5 sn öncesinden itibaren fotoğraf çekimi başlıyor ve basmaya devam edildikçe çekim devam ediyor. (Tabi tampon bellek dolana kadar.) 30fps, elektronik ve tamamen sessiz modda çekim yapılıyor. Çekilen fotoğraflar makinede 1 adet fotoğraf rulosu olarak görünüyor. Bu rulodaki fotoğraflara ön izleme yapıp içierisinden beğendiklerinizi dışarı aktarıp yeni dosya olarak kaydetmek gerekiyor. Dışarıya raw olarak aktarmak mümkün. Dışarı aktarılan fotoğrafın dosya ismi CSI ile başlıyor. Eğer fotoğraflar rulodan dışarıya makine üzerinde aktarılmazsa bilgisayarda tek ve boyutu yüksek bir dosya olarak görünüyor. Ayrıca rulo içindeki fotoğraflar dışarıya aktarılmadığı durumlarda bilgisayardaki fotoğraf işleme programları fotoğrafları görüntüleyemiyor. (Belki görüntüleyen farklı programlar vardır. Bende görünmüyor.) Elektronik deklanşörden kaynaklı kuşların özellikle kanatlarında eğri-büğrü görüntüler (rolling shutter) oluşabiliyor. Ama bazı aksiyon anlarını yakalamak için oldukça faydalı bir özellik olduğunu düşünüyorum. Selamlarımla...