Onları memleketimde ilk defa görmek çok güzeldi, hem de ailecek...Tanım için bu fotoğraf yeterli olur mu bilmiyorum ama yetişkin bireyin rahat tanımlanabileceği fotoğrafı vardı, gölgede kaldı diye bunu paylaşmak istedim.