Onu ülkemizde en yakından ben çektim galiba. kışın 5-6 m önümde denk gelmişti. beton direğe tünemiş, fare yiyordu. beni gördüğü halde hiç oralı olmamıştı. hava kötü olduğu için pek net alamadım ama yakın mesafe olması kurtarmıştı. bir yırtıcıyı bu kadar rahat çekeceğim aklıma gelmezdi. gerçi birkaç defa da Kızıl Şahini yine böyle rahat alabilmiştim. aynı yere defalarca gitmeme rağmen bir daha göremedim, kışı bekleyeceğim artık.