Güneydoğu turumuzun 1 gününü Şikra için harcayıp bir de elimiz boş dönünce moraller bozulmuştu. Bu nadiratı sonraki günün son ışıklarında kertik almak bizi ziyadesi ile mutlu etti. Arazi arkadaşlarım Halit Kuzenk abim ve Sinan Yılmaz kardeşime teşekkür ediyorum.