Ocak ayında Bolu\'da çektiğim Kızıl Çaylağın karelerinden bir diğeri. Daha önce de başka birkaç karesini atmıştım ama o zamanlar yaptığım edit ve renklerinin güzel olmadığını fark edince tekrar denemek istedim.