Güzel bir geziden geriye kalan, güzel kareler ve anılar oldu. 11 gün boyunca süren gezimizde sevgili dostum Mevlüt İKİZ e yoldaşlığı ve arkadaşlığı için sonsuz teşekkürler. Daha nice yollara...