Sevgili Can Kardeşim, fotoğrafının tanım almasına çok sevindim. Aynı noktadan omuz omuza kaydettiğimiz fotoğrafım ne yazık ki, tanım alamadı henüz ama olsun. Ben zaten konudaki hassasiyetimi yitirme aşamasına girdiğim için fazlacaca üzerine düşmekten vazgeçtim. Eline sağlık. İyi dileklerim sevgilerimle.