Ne zaman arkadaşımla gece arazisine çıksak ne baykuş görebildik ne de çobanaldatanın sesini duyabildik. Varsa yoksa saksağan, küçük karga, leş kargası ve güvercin.
Bir gün, öğlen vakti telefonla çobanaldatan çektiğim bölgeye akşamleyin tekrar gittik ve yine saksağan çekip geri döndük. Sanırım gece kuşları bizden pek hazzetmiyor :)