Van gezisinde en çok görmeyi hayal ettiğim kuş erkek bir dikkuyruk tu..Tabi kuyruk havada olmalı..Erkek bana oldukca yaklaştı ama bir türlü kuyruğu dikmedi vizörden bakarken kuyruğu dikmesi için dua ediyordum beni duydu sanırım...