Samsun,Trabzon,Muş,Iğdır,Ağrı,Van,Bitlis,illerini kapsayan unutulmaz bir gezi yaptık.Doğu Anadu da görmek istediğimiz pek çok türü gördük fotoğrafladık.İlk defa gittiğim bu bölgede hem doğanın hemde bölge insanın doğallığına hayran kaldık..Ağrı ve Vanda bize özel türleri görmemiz konusunda yardımcı olan Emrah Kayhan a pozitif enerjisi ve güler yüzü için çok teşekkür ederim...Yol arkadaşım Mustafa Başurala da buradan selamlar....