Beklenmedik anlarda başımızın üstüne belirmesi, heyecan yaratması çok güzeldi. Bana kertik olan bir kuştu. Bolu\'da arkadaşlarımızla yaptığımız gezide birkaç kez görebildik. Ancak hepsinde de çok uzak mesafeden geçiş yaptı. Bolu\'nun yağışlı zamanına da denk gelince ancak bu kadar bir kare olabildi.
Yine de ilk tanışma karesi, kertik fotoğrafı olarak iş görür sanırım.
Yol arkadaşlarıma, Ankara\'dan yanımıza gelip yalnız bırakmayan Onur\'a ve Murat abiye teşekkürlerimle.