Bugün Büyük Gün\'dü. Ben de kısa koşu yapmak için Uluabat Gölü kıyısında araziye çıktım. Bıldırcınların sesini duyunca o bölgede 1 buçuk saat kadar bekledim. ses çalarak kendime yaklaştırdım bir süre. Sonra kendiliğinden yaklaşmaya başladı. O sırada Ömer Furtun aradı. Telefonda sohbet ettik, doğum gününü kutladım ve sonra bıldırcın sesleri duyduğumu söylemiştim. Şanslı geldi. 15 dk geçmedi bu güzel çıkıp poz verdi.
Vesileyle tanımaktan büyük mutluluk duyduğum değerli büyüğüm Ömer Furtun\'a ithafımdır.
En içten selam ve sevgilerimle..
Nice mutlu yıllara.