Dün Ankarada biraz işlerim vardı. Biraz boş zamanımı değerlendirmek için Mogan\'a uğramak istedim. Asıl amacım Bıyıklı baştankaranın güzel bir galerilik fotoğrafını almaktı. Benekli bülbülü fark ettim bana kertikti. Onu çekerken küçükcük bir yelvenin etrafta dolandığını gördüm ve benim için güzel bir nadirat kaydı oldu. Tanım için Mustafa Erturhan\'a teşekkür ederim. Bu kareyi de Alper Tüydeş\'e hediye etmek istiyorum :)