Hep hayalini kurduğum bir kareydi. Kıyı kuşlarını çekmek için konum almış ve kamuflaja girmiştik. Kartal baktığımız yönden geldi ama sağ arka çaprazımıza doğru inişe geçip balığı aldı. Açı ve mesafe uygun olsa da ışık yönü ve fon uygun değildi. Yine de bu müthiş anları yakalayabildiğim için mutluyum. Selamlarımla...