Bu tatlı kuşu bugün çok aradık ama bulamamıştık.Önümüzdeki Alaca Balıkçılların yakından karesini almaya çalışırken \"çip çip çip\" diye öte öte üstümden geçip sazlıklara kondu.Bu güzel anının hatrına Galeri\'de paylaşmak istedim.Selamlar