Sayın Nisan Oğuz ve Ahmet Bayal beye çok teşekkür ediyorum. Alp ve Selçuk sevgili Kardeşlerimle birlikte fotoğrafladık, acemice yedek pilimi almayışım nedeniyle sadece iki kare çekebildim, sadece bu paylaşmaya değer. Tem üç hafta boyunca görebilmek için neredeyse her gün gittim, gitmediğim günlerde tüm Arkadaşlarım fotoğrafladılar... Ama emin olun en güzel portresini ben kaydedeceğim, yakında... Saygılarımla.
Tüm Trakuş Ailesinin bayramını kutlarım.