Buca Kaynaklarda karşıma çıktı. Kuş çekmem ,ağırlık olmasın diye Canon 400mm F:5,6 lensimi yanıma almadığımdan Sigma 70-300 Apo ile 200mm. de çekmiştim. Bu kadar güzel poza ve toleranslı davranmasına daha iyi fotoğraf diğer lensle daha iyi fotoğraf alırmışım.