Özbekistan\ da misafir öğretim görevlisi olarak 25 gün kalacağım. Ataman abim ise İstanbul\ da COVİD nedeniyle entübe yatıyor. Bu fotografı görse \" Aferin gardaş, gene hakkını vermişsin \"derdi. İyileşmesi, birlikte bu kareleri değerlendirmemiz dileği ile. Kuşu gösteren sevgili Süleyman\ a teşekkür ediyorum.