En baştan kuşu bulan Koray kardeşimi kutlarım. Dikkati ve ilgisi sayesinde İstanbul özel bir tür kazanmış oldu. Kuşun gezdiği alan onlara hitap edecek gayet güzel bir alan. Ancak İstanbul\'da yaşayan bir kuşçunun oraya bakacağını düşünmüyorum. Onu ancak Koray gibi birisi bulabilirdi. İyi ki de ona denk gelmiş kutlarım.
Hızlı bir kararla eşimi de peşimden sürükleyerek kuşla tanışma şansına eriştim. Bunu sağlayan ise Ebru, Nur, Onur ve Emre oldu. Bu dört arkadaşımdan sadece Emre kuşçu değil ama o da bizimle bütün kertikleri aldı. Ebru ile birlikte bizi havaalanından alıp bütün ulaşımımızı sağladılar. Minnettarım. Herkesin trafikten çekindiği bir durumda hiçbir şeyden kaçınmadılar. Onur ve eşi Nur\'a da çok teşekkür ederim. Hepsiyle tanışmak, beraber arazi yapıp güzel güzel sohbetler yapmak çok ama çok iyi geldi.
Bana kertik olmayan sevgili dostum Mustafa Özdemir de hafta sonu yoğunluğuna rağmen yanımıza geldi. Onu ayrı severim zaten. Dostluğumuz eski. Çok mutlu oldum zaman ayırıp gelmesine.
En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere