Çok güzel , ellerinize sağlık. Bizlerde bu gün gözünü çıkardık Rivada. O kadar cömertçe pozlar verdi ki, bölgeye gelen herbir Arkadaşımız mutlu ayrıldı ... En mutlu olduğumda kuş gözlemciliğine çok yeni başlamış olan üniversiteli gençler, bizleri ve coşkumuzu dolu dolu izlediler...