Merhaba Adem bey. Yalıçapkını çektiğimiz kanalın üzerindeki köprülerden, deniz tarafındaki ikincisinin köşesindenTuzla tarafına bakan ağaçlık alanın içindeki mavi çamların alt dallarında dolaşıyor. Çok teşekkür ediyorum. İyi dileklerimle selamlar. (başlangıçta uzaktan izleyerek çimlerin üzerine uzandım, küçük hamleler ile dört metreye kadar yaklaştım... Daha sonrasında üst dallara çıktığında ayağa kalkarak gözgöze geldik, ama insanlara alışmış muhtemelen, kaçmadı. )