Hikaye ne yazıkki acı sonla bitti:( iş yerimin yakınında çatıdaydı çok zayıftı açtı belki de susuzdu.. akşam karanlığına kadar bekledim belki iner gelir die bekledim ve öylede oldu ayağıma kadar geldi bir şekilde yakaladım... ayağındaki prangalardan dolayı uçamıyordu kurtar beni dercesine... Onu o prangalardan kurtardık DKMP Tekirdağa teslim ettim ama zayıf bünyesi ne yazıkki kaldırmadı... Kurtardığıma o kadar çok sevinmiştim ki ertesi gün iş çıkışı onu görmeye giderken kötü haber geldi bütün sevincim kursağımda kaldı ne yazıkki kaybettik.... :(
Muhtemelen evcil bir gökdoğandı yakalasın diye güvercine balıkçı kurşununa bağlayıp önüne yem diye salmışlar oda o ip ve kurşuna dolanmıştı...bir kere daha insanlığımızdan nefret etim...