Türü kaydeden Koraya öncelikle teşekkür ederim. Böyle haberlerde fotoğraflamak için yolculuk pek yapamam ama bu sefer haberin 7. gününde istanbulda ve anadolu yakasında eşimin bir doktor randevusu vardı. işimiz biter bitmez Çanakkaleye dönüşe geçmeden yarım saatlik bi fırsat buldum türü görebilmek için. Gittiğimde ordo olan kuşçuları görünce onların yanında türü görüp yola çıktım. Böyle müthiş bir bahaneyle bir araya gelmek, biraraya getirmek ve paylaşmak ne kadar güzel. Selamlar.