kubilaykaplan | 19.03.2023 21:50:00
Engin abi fırtına olmadığı sürece hiç bir hava şartı bana engel olamadığı için bu hün yağmurun altında ıslana ıslana çektim hayvanı. Ama sen havanın güzel olmasını bekleyison eğer biraz daha bekliyeceksin gibi abi :D Bence hafta sonu bi kaçamak yapıp çek bu yakışlıyı :)