Atatürk Fen Lisesi bahçesinde üçüncü günün karelerinden. Her gün ayrı ekipman kombinasyonu ile çalıştım. Ve en zoru 3. gün olan idi, her ne kadar çok yorulsam da 1.4 tc ilaveli 500 mm lensim ile full frame kameramı monopodsuz elde kullanım oldukça yordu... Akşamına ağrıyan kaslarıma, ihtiyar sen bir kaç sene daha aynı tempoyla koşturursun mesajı vererek kayıtlarımı düzenledim, içlerinden bu kareyi paylaşım için seçtim. İyi dileklerimle selamlar...
Fotoğrafımı; sevimliyi ilk fotoğraflayan ve camiaya haberini veren genç Kardeşimiz Koray Öğreten e ithaf ediyorum.