Israrla yazdım grubumuzda, evim yakın olduğu için üç gün süresince bölgeye geldiğimde; herbiri birbirinden değerli çok güzel insanlarla taanışma fırsatı buldum. Sevimlinin fotoğrafını çekmenin güzelliğinin yanısıra en keyif aldığım kısmı bu tanışmalardı. Pırıl pırıl, yarınlara güvenle bakabilmemizin nedeni gençler ile çok keyifli sohbetlerimiz oldu... Ve değerli Kardeşimi de tanıma fırsatını yakalamak da çok keyifliydi. Eline emeğine sağlık. İleride güzel günlerde tekrar bolca bir arada olabilme dileğiyle, çok sevgilerimle, selamlar.