Bir türlü denk gelmediğimiz erkek bireyle yağmurlu ve soğuk bir Ankara gününde tanıştık sonunda. Gerçekten çok güzel bir canlı. Umarım türü koruma programları devam eder ve sayıları artar. Selamlar.