Aslında bu fotoğrafı 21 Eylül öğle saatlerinde paylaşacaktım ama bu güne kısmetmiş ;)
Geçmişte okuduğum bir kitaptan alıntıdır;
Geçen günlerde yanıma bir SÜNEPE yaklaştı ve bana bir soru sordu,
fakat soruya verilecek cevap belli olmasına rağmen
onuru ve gururu kırılmasın diye bu soruya cevap vermedim
çünkü bu soruyu bana, beraber yaşadığım kız arkadaşlarım sorardı ;)
Hülasa bu kişide bu özellikler yokmuşki konuyu başka mecralara taşımış. Dedim ya SÜNEPE!
Üzüldüm, kişilerin bu seviyeye düşmesine ama yapacak bir şey yok. Sonuçta kişiler seviyelerini kendileri belirler VESSELAM.
Diye yazmış yazar ben de çok beğendim, paylaşmak istedim.
Not: Covid hatırlatma dozlarını yani aşıyı yapmak gerekli, sağlık açısından önemli!