Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler
mozturk6 | 15.08.2022 13:13:00
yasar16 | 13.08.2022 18:46:00
Eline sağlık Naci bey Harika olmuş ...
MetinCenkçiler | 13.08.2022 16:41:00
AZİM | 13.08.2022 11:18:00
Çok güzel.
Elinize sağlık.
adem1974erdem | 12.08.2022 23:45:00
leventgoksoy | 12.08.2022 23:17:00
Dolu fonda çekilmiş fotoğraflara hasret kaldığımız şu günlerde
renkleri ile kompozisyonu ve göz teması ile harika bir fotoğraf.
Ellerinize sağlık, tebrik ederim.
Engin06 | 12.08.2022 22:05:00
Doğa ile bütünleşmiş mükemmel bir fotoğraf, ellerinize emeklerinize yüreğinize sağlık Naci bey
MKEMAL | 12.08.2022 18:33:00
çok güzel kare, elinize sağlık.
Muratk | 12.08.2022 16:51:00
Muhteşem olmuş hocam eline sağlık
mustafatahire | 12.08.2022 15:16:00
zaferK | 12.08.2022 14:12:00
Yırtıcılar ve romantizm denilince kuşkusuz \'\'Naci Eyüboğlu\'\'...
Bu güzel doğa ortamında eminim KOrK bile şiir yazabilir...
Kutlarım Naci ,selamlar...sevgiler...
ZaGoR | 12.08.2022 17:43:00
Buna benzer bir yorum yazmayı düşünüyordum. Yırtıcı bir kuş eklendiyse büyük ihtimalle Naci Bey\ dir demiştim.
Harika bir kare. Tebrikler...
keynowski | 12.08.2022 13:41:00
Ortamıyla birlikte çok güzel kare, elinize sağlık.