X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Küçük akgerdanlı ötleğen

Küçük akgerdanlı ötleğen >> Lesser Whitethroat >> Sylvia curruca

Ham bir halde beklerken sanıktan yeni çıkardığım fotoğraflardan.. İlginç bulduklarımı sizlerle paylaşıyorum, dilerim bayat bulmazsınız :)
Selam ve sevgilerimle..


Model NIKON D70
Date/time original 17.07.2008 09:34:21
Exposure time 1/200 s
F-number f/10
Exposure bias value -0.33 eV
Metering mode Center weighted average
Flash Flash did not fire
Focal length 500 mm



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Meraklı
Kuş Türü
Küçük akgerdanlı ötleğen
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
6.04.2010
Çekim Tarihi
17.07.2008 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Denizli

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   73. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   811 | Yorum Sayısı »   54 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

croma
croma     |     8.04.2010 21:07:00
müthiş bir an fotoğrafı olmuş..tebrik ederim,selamlar
korsan
korsan     |     8.04.2010 18:45:00
Bizim buralarda göremiyorum böyle türler....Elinize sağlık...
uozgur
uozgur     |     8.04.2010 09:37:00
Çok güzel bir sunum.
Tebrikler Fikret abi. selamlar...
KANDIZLIK
KANDIZLIK     |     8.04.2010 01:52:00
Ortam renkleriyle çok hoş olmuş, elinize sağlık Fikret Bey, selamlar sunarım.
Irıshsetter
Irıshsetter     |     7.04.2010 21:34:00
Emeğinize sağlık Fikret Hocam...Dünyayı keşfeder gibi görünüyor...
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:59:00
Çok teşekürler Koray bey, selamlar..
wolfkenan
wolfkenan     |     7.04.2010 01:46:00
Fikret hocam,nefis bir Fikyor klasiği daha,B.K.
Selam,sevgi ve saygılarımla abi...iyi geceler...
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:49:00
Sevgili Kenan çok teşekkürler,sevgi ve selamlar..
birgök
birgök     |     6.04.2010 22:27:00
Fikret Bey, kuş,aksiyon ve çiçek detayı;hepsi çok güzel.
Selamlar.
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:47:00
Birtan bey çok teşekkürler, selamlar..
Lazaga
Lazaga     |     6.04.2010 21:35:00
böyle sandığa can kurban..
cam gibi
selamlar
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:47:00
Hakan bey çok teşekkürler, selamlar..
izler
izler     |     6.04.2010 20:21:00
en güzel ötücüler yine sizden hem de nefis kompozisyon ve netlikle
emeklerinize sağlık
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:46:00
Çok teşekkür ederim Fatih bey, selam ve sevgiler..
eng55
eng55     |     6.04.2010 19:40:00
Çok güzel bir kompozisyon.Sandıkta kaldığı
günlere yazık olmuş:)
Selamlar,ellerinize sağlık..
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:43:00
Ömer bey çok teşekkürler, selamlar..
mrmehmet
mrmehmet     |     6.04.2010 18:49:00
Fikret Bey,
kompozisyon harika, fotoğraf süper.
Elinize sağlık.
Selam ve saygılar..
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:42:00
Çok teşekkürler Mehmet bey, selamlar..
huddu
huddu     |     6.04.2010 18:44:00
Çiçekli kuş karelerinden sizin olduğunu düşünmüştüm, yanılmamışım.
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:41:00
:) çok teşekkürler, selamlar..
Kadird
Kadird     |     6.04.2010 18:38:00
Elinize sağlık, harika.
Selamlar...
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:40:00
Kadir bey çok teşekkürler, selamlar..
dkokenek
dkokenek     |     6.04.2010 18:14:00
Tazesini böyle çekebiliyormuyuzki buna bayat diyelim.

Hadiya bu cümleyi nasıl kurdum bilemiyorum ama öyle işte.
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:40:00
Sevgili Derviş çok teşekkürler, selamlar..
ademyagiz
ademyagiz     |     6.04.2010 17:06:00
eşine az rastlanır türden bir fotoğraf... elinize sağlık,saygılar.
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:39:00
Çok teşekkür ederim Adem bey, selamlar.
gökçen
gökçen     |     6.04.2010 16:54:00
Hemşerim tebrik ediyorum çok güzel foto eline sağlık selamlar...
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:38:00
Çok teşekkürler hemşerim, selamlar..
oguz43
oguz43     |     6.04.2010 16:40:00
harika olmuş , tebrikler Fikret abi.
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:38:00
Çok teşekkürler sevgili Erhan, selamlar..
cako
cako     |     6.04.2010 16:09:00
Bu kendini sinek kuşu zannediyor sanırım, nefis olmuş ellerinize sağlık selamlarımla.
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:34:00
Çok teşekkür ederim Cahit bey, selamlar..
gokhun
gokhun     |     6.04.2010 15:42:00
Tebrikler Fikret amca büyüyünce bende senin gibi çekebilmek umuduyla süper olmuş üstad
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:32:00
Çok teşekkür ederim sevgili Gökhan,  en güzel fotoğrafları çekeceğine umudum büyük. Sevgilerle..
sakaladam
sakaladam     |     6.04.2010 15:42:00
nefis olmuş,
elinize sağlık fikret bey,
selamlar.
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:33:00
Kemal bey çok teşekkürler, selamlar..
mehmetz
mehmetz     |     6.04.2010 15:04:00
Bayat mı??? O kadar keyifle bakıyorum ki fotoğrafa. Tek kelime ile nefis olmuş Fikret Abi. Renkler muhteşem Nikon dan çıkabilecek cinsten. Ellerine sağlık.
Selamlar
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:29:00
:) Çok teşekkür ederim Mehmetciğim, selamlar..
nkaano
nkaano     |     6.04.2010 14:55:00
Fikret bey nefis bir belge ellerinize sağlık teknik olarak zaten mükemmel kutlarım
fikyor
fikyor     |     8.04.2010 00:28:00
Nurikaan bey çok teşekkür ederim, selamlar.
Dikkuyruk
Dikkuyruk     |     6.04.2010 13:48:00
Fikret Abi aksine böyle bir açıklama yazarak bizleri kızdırıyorsunuz sanırım.Böyle bir kareyi iki yıl gibi bir süre sandığın tozlu köşelerine savurmak bizlere haksızlık bence:))
Çok çok güzel bir kompozisyon,kutluyorum,sevgiler,selamlar.........
fikyor
fikyor     |     6.04.2010 14:15:00
Tamerciğim inanır mısın bilgisayarımı yeni modfiye ettim de  bir oturuşta 20-30 fotoğrafa ancak el
atabiliyorum, yoksa bundan öncekiyle bir işkenceydi, üst üste birikti hep..
Sözlerinde haklısın, ben de kendime kızıyorum bu durum için :(
Selam ve sevgiler.
MuratC
MuratC     |     6.04.2010 12:52:00
Bu bayatlamaz, tam aksine cok guzel ve degerli bir kare bence, tebrikler
fikyor
fikyor     |     6.04.2010 14:08:00
Teşekkür ederim Murat bey, selamlar..
snglyigit
snglyigit     |     6.04.2010 12:41:00
Harika bir kompozisyon. Ne hoş bir an fotoğrafı..Ben çok beğendim. Selamlar
fikyor
fikyor     |     6.04.2010 14:07:00
Çok teşekkürler, selamlar..
neyzen
neyzen     |     6.04.2010 12:39:00
Fikret seyri zevkli bir kare olmuş...tebrikler
fikyor
fikyor     |     6.04.2010 14:06:00
Çok teşekkür ederim, selamlar..
karaani
karaani     |     6.04.2010 11:01:00
Tabi yaa,başka kim yükleyecekti çiçekli ve bal rengi fotoğrafları,elbette fikret abi.
Çok nefis olmuş.
Emeğine sağlık Abi.
Çok selamlar.
fikyor
fikyor     |     6.04.2010 14:06:00
Çok teşekkürler sevgili Veysel, selamlar..
mehmetilbay
mehmetilbay     |     6.04.2010 10:01:00
Fikret Bey,
Bayat bulmak ne demek, renkler o kadar taze ki!
Ellerinize sağlık!
fikyor
fikyor     |     6.04.2010 14:05:00
Teşekkür ederim o zaman, sevindim :)
Selamlar..
neri48
neri48     |     6.04.2010 09:48:00
amaann nekadar güzel ve hoş bir an.....Çok beğendim Fikret bey.Tebrikler...Selamlar...
fikyor
fikyor     |     6.04.2010 13:59:00
Teşekkür ederim Neriman hanım, beğenmenize sevindim, selamlar.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT