X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Karatavuk

Karatavuk >> Common Blackbird >> Turdus merula

Uzun zaman sonra yağan karın gösterdiği güzellerden.Saygılar,selamlar.

Camera Model Canon EOS 7D
Shooting Mode Aperture-Priority AE
Tv( Shutter Speed ) 1/350
Av( Aperture Value ) 5.6
Metering Mode Spot Metering
ISO Speed 640
AF Mode One-Shot AF
AF area select mode Spot AF

Uff türü işlememişim yöneticilere iş çıkardım.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
kardan arta kalan
Kuş Türü
Karatavuk
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
20.01.2010
Çekim Tarihi
20.01.2010 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Tekirdağ

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   125. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   1791 | Yorum Sayısı »   40 | Beğeni Sayısı »   1 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

orhunbaba
orhunbaba     |     22.01.2010 10:49:00
Tebrikler hocam elinize sağlık,selamlar.
ogami
ogami     |     22.01.2010 00:35:00
ELinize sağlık. Kardan arda kalıp içimizi ısıtan bir fotograf olmuş.
kibrislii
kibrislii     |     21.01.2010 23:10:00
Çok ürkek ve zor bir tür,çok başarılı bir kayıt nefis bir fotoğraf elinize sağlık Hakan bey.
berece
berece     |     21.01.2010 23:49:00
Bu türe hiç yaklaşamıyordum.Karda sanırım iş biraz kolaylaştı.
Teşekkür ederim.Selamlar.Sevgiler.
mrmehmet
mrmehmet     |     21.01.2010 23:01:00
Türün çok güzel bir fotoğrafı olmuş. Elinize sağlık.
Selamlar.
berece
berece     |     21.01.2010 23:48:00
Teşekkür ederim Sevgili dostum
Saygı ve sevgilerimle.
birgök
birgök     |     21.01.2010 20:49:00
Hakan Bey, çok beğendim.
Ellerinize sağlık, selamlar.
berece
berece     |     21.01.2010 23:43:00
Teşekkür ederim Birtan Bey.
Sevgilerimle.
gutesmienchen
gutesmienchen     |     21.01.2010 20:46:00
Harika görünüyor,sevgilerimle...
berece
berece     |     21.01.2010 23:42:00
Teşekkür ederim Emine Hanım.
Selamlar.
mehmetz
mehmetz     |     21.01.2010 18:03:00
Güzel bir çekim. Ellerine sağlık Hakan Bey.
Selamlar
berece
berece     |     21.01.2010 23:42:00
Çok teşekkür ederim Mehmet Beyciğim.
Selamlar.
Mystere
Mystere     |     21.01.2010 09:52:00
Doktor bu ne :))) nefis gene, selamlar
berece
berece     |     21.01.2010 23:39:00
Teşekkür ederim sevgili üstad.
Çok selam.
kıbrıslı
kıbrıslı     |     21.01.2010 09:02:00
Göz teması beslenme anıyla çok şirin olmuş.Ben ağzındaki yemişi merak ettim.Selamlar saygılar.
berece
berece     |     21.01.2010 23:38:00
Yemişi inanın bilmiyorum ama sarmaşık şeklinde ağacı saran bir bitkinin bu mevsimdeki
yemişi.Teşekkür ederim.
oguz43
oguz43     |     21.01.2010 08:27:00
çok iyi olmuş , tebrikler Hakan bey.
berece
berece     |     21.01.2010 23:37:00
Teşekkür ederim.
Beğeninizden mutlu oldum.Saygılar.
keman
keman     |     21.01.2010 08:08:00
emeğinize sağlık nefis görüntülemişssin beslenirken karatavuğu üstadım
berece
berece     |     21.01.2010 23:35:00
Teşekkür ederim sevgili dostum.
Sevgilerimle.
gökçen
gökçen     |     21.01.2010 07:52:00
Hakan bey elinize sağlık super...
berece
berece     |     21.01.2010 23:34:00
Teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle.
wolfkenan
wolfkenan     |     21.01.2010 00:04:00
Ustam nefis olmuş selamlar,başköşelik,selamlar.
berece
berece     |     21.01.2010 23:29:00
Başköşe tercihiniz ve beğeniniz onur verdi.
Çok teşekkür ederim.
ademyagiz
ademyagiz     |     20.01.2010 23:45:00
Süper olmuş, tebirkler.
berece
berece     |     21.01.2010 23:25:00
Teşekkür ederim Adem BEY.
zaferK
zaferK     |     20.01.2010 22:39:00
Çok güzel...ellerine sağlık...
berece
berece     |     21.01.2010 23:24:00
Teşekkür ederim Zafer abi.
Selamlar.
fkocaeli
fkocaeli     |     20.01.2010 22:18:00
Enfes bir çekim olmuş Hakan bey ellerinize sağlık tebrikler ediyorum.
berece
berece     |     21.01.2010 23:23:00
Çok teşekkür ederim Fikri BEY.
Sevgilerimle.
Tirvana
Tirvana     |     20.01.2010 22:15:00
Karadır kaşların ferman yazdırır,
Aşkın beni diyar diyar gezdirir.
Lokman hekim gelse yaram azdırır,
Yaramı sarmaya yar kendi gelsin.

Baktıkça aklıma bu dörtlük geldi Hakan Bey, harika olmuş...
berece
berece     |     21.01.2010 23:22:00
Teşekkür ederim dostum.
Sizin oralarda ördek fotoğrafı çekmek kolay diyorlar.Gelmeyi düşünmüyorum değil.Çok selam.
Lazaga
Lazaga     |     20.01.2010 22:05:00
Günün en taze fotoğrafı..şahane..
elinize sağlık Hakan Bey
sevgilerimle...............
berece
berece     |     21.01.2010 23:20:00
Teşekkür ederim Agam.
cengiz
cengiz     |     20.01.2010 21:47:00
tertemiz kare elinize saglık
berece
berece     |     21.01.2010 23:19:00
Çok teşekkür ederim.
Sevgi ve saygılarımla.
karaani
karaani     |     20.01.2010 21:46:00
Böyle bişey olmaz ki yaw :)
Hakan enfes olmuş.
Bişeyi merak ettim bu kardan arda kalansa,acep kar esnasında olan nasıldır :))
berece
berece     |     21.01.2010 23:18:00
Kar esnasında çekemedik abey.Keşke olsaydı.
Teşekkür ederim.
mesuteryilmaz
mesuteryilmaz     |     20.01.2010 21:43:00
Elinize sağlık Hakan bey, harika bir fotoğraf. Selamlar.
berece
berece     |     21.01.2010 23:16:00
Teşekkür ederim Mesut Bey.
Çok selam.
Beğeniler | 1
BORACIK || 7.06.2023 15:38:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT