Cevat Kopanoğlu, Ergun - Özlem Bora, 3 kişi geliyoruz. Ön kayıttır.
Çok güzel bir bölgede çok güzel bir kamp olacağına inanıyorum. Emeği geçenlere şimdiden teşekkürler.
Van başkadır.Çok güzel olmuş emekleri geçenlere teşekkürler..