Evet alamıyorsunuz artık malesef, 20 euroluk ürün için gümrük müşaviri bulup vekalet vermemi aynı zamanda ücretinide ödüyorsunuz sonrasında vergilendirilip çıkan tutarı ve sonrasında ürünü alabiliyorsunuz. yani kaç para olduğunun önemi yok ürünün aldığınız çok basit ucuz olan birşey de bile ithalat yapıyorsunuz gözüyle bakılıyor.