Sadece 200 - 800 değil, hiç bir lensin uzak durulası olmadığını düşünüyorum, imkanlar ve tercihler söz konusu, keskin bir fotoğraf elde edemiyorsanız lens arızalı değilse bu sizinle ilgili bir durumdur f9 veya f11 gibi rakamlar söz konusu olunca muhtemelen bokeh temizliği endişeleri oluyor, halbuki bokeh sizin objeye olan ve objenin arka planıyla olan mesafeyle daha ilgili olan bir durum, diyaframı 1 stop hatta 2 stop kısmanız bokehde kayda değer bir fark yaratmıyor, bence ışığın yarısına hatta dörtte birine düşmesi daha olumsuz bir durum. fakat büyük diyaframlı odak uzaklığı büyük lenslerin fiyatları, özellikle de boyut ve ağırlıkları ortada.