Zamanında 90D ilk çıktı, geldiği gibi aldım. Hayatımın hatasını yaptığımı ilerleyen süreçte deneyimledim :) Bir daha asla yeni çıkan makineyi almayacağım. Sebebi biraz açayım ; ilk önce modları saçmalamaya başladı. M modu çalışmayı durdurdu, garanti kapsamında incelendi ama çözüm bulunamadı. Parça beklendi vs sonra anakart değişti. Problem düzelmediği gibi bu defa da AV ve TV modları gitti. Akabinde garanti de bitti. Ne parça bulunuyor ne tamir ediliyor. Sadece oto mod ve P modunda çalışıyor şu an. Haricen bir sıkıntısı yok. Aynasıza geçince aynı hatayı yapmadım. R5 MkII yi iyice kullanıcı tecrübelerini dinleyerek edindim. Şimdilik aramız iyi.